pondělí 10. března 2014

Moje srdeční záležitost

Tak už mám také svoji "srdeční záležitost". A to doslova. Tuto kabelečku jsem si chtěla ušít od chvíle, co jsem ji uviděla v mém oblíbeném časopise Marina. Ale pořád na ni nebyla ta správná inspirace.

Až včera večer, když jsem hledala zip na jiný projekt, mi  padl do oka červený zip s mosazným jezdcem. Ani nevím, proč jsem ho vzala do ruky.  Ale najednou mi před očima bleskla tato červená srdíčková látka. Ta mi už leží v polici také pár měsíců a nejednou se mi z ní moc chtělo šít. Jasně, ušiju si tu taštičku z Mariny. Jen tak pro sebe. Pro radost. Ne, není to ztráta času, naučím se šít kosmetickou taštičku a také novou kapsičku. Vím, nestíhám, ale to je hotové raz dva... Nemusela jsem se dlouho přemlouvat a za chvíli už jsem brala do ruky nůžky, žehličku, řezací podložku i pravítko.... A mám z ní velkou radost. Vždy, když ji teď letmo zahlédnu, mám prostě radost. Upřímnou a dětskou. A úsměv na tváři.

A tak je tu. Moje srdeční záležitost. Seznamte se.



Krásné slunečné jarní dny vám přeji.

P.s.: Na zahrádce roste pažitka :-)  Jaro je tu!!!

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za komentáře :-)