pátek 8. února 2013

Kdo je Lensy a šití pro vás

Ahoj,

vítám vás na svém blogu.

Jsem veterinární lékařka a amatérský ornitolog. Věnuji se monitoringu a ochraně volně žijících ptáků.

Miluji pobyt venku, zpěv ptáků, křik rorýsů před západem slunce a vůni lesa.


Momentálně jsem na rodičovské dovolené, protože máme s manželem dvě úžasné děti, Káju a Elišku.




Od dětství jsem také člověk tvořivý a to především v šité tvorbě. 

Děti mě hodně inspirují k tvorbě pro děti. Příroda zase pro lidi v přírodě.

Kontakt:
Lenka Rozsypalová
lensylenka@gmail.com



















Jsem člověk praktický. Proto se mi nejlépe šijí věci praktické, pro každodenní použití, ale zároveń hezké, barevné, hravé, které potěší oko i duši.




Všechny výrobky tvořím s největší pečlivostí a láskou. Hledám pro ně originální a kvalitní materiály. Tvořím je ve své malé šicí dílně, za kterou děkuji mé mamince. Vlastním šicí stroj a overlock, takže mé výrobky jsou začištěné. Vlastním kráčející patku, quiltovací patku, řezací podložku, řezací kolečko, sublimační fixy a další pomůcky pro šití patchworku.




Isnpirací mi jsou krásné látky, barvy a zpěv přírody a také každodenní situace na mateřské dovolené a hrající si děti.


Radost mi udělá ptáček zpívající na střeše, klapot šicího stroje, úsměv na tváři obdarovaného člověka, smích dítěte a objetí mých milovaných.



Zvu vás tedy nakouknout. Ráda vás tu uvidím.

ŠIJU TAKÉ VÝROBKY  NA ZAKÁZKU.  Dle vašeho přání, s možností vlastního výběru látek. 


Přeji vám, ať je každý váš den originálem.




Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za komentáře :-)