středa 13. února 2013

Když si děti hrají

Šití pro děti je nejvděčnější šití. Mají z výrobku upřímnou radost a pak si s ním  můžou nekonečně dlouho hrát podle svých přestav. A já jsem nejšťastnější člověk na světě, když vidím, že si s výrobkem opravdově a přirozeně hrají, jako kdyby ho doma měli odjakživa.

Před třemi lety jsem šila farmu na zvířátka.



Pro velký zájem  šiju domeček na přání stále:









Díky návodům v  časopisee Marina  jsem ušila hodně hraček. Zde je několik z nich.

Berta
Střih: Bellet design pro časopis Marina

Polštářová želvička
Střih: Bellet design pro časopis Marina Quilt


Slon
Střih: Bellet design pro časopis Marina

Balón (inspirace časopisem Marina, ale vlastní střih) a pastelkovník

Před dvěma lety, když začínal časopis Marina, nám šikovná maminka s přezdívkou Cingrlata (http://cingrlata.blogspot.cz/) ukázala své pastelkovníky. A bylo nás hodně holek, které jsme se do podobných hned pustily, abychom udělaly radost svým dětem, neteřím, synovcům a dětem svých přátel.



 Pastelkovník pro našeho Káju s Mašinkou. Vnitřek je vidět na fotce s balónem. 








Pastelkovník pro moji neteř se zvířátky. 



A pastelkovník pro synovce je maskáčový, zapinatelný na přesku, nebo kolem dokola na zip.


Panenek jsem šila několik a každá byla jiná. 
Textilní panenka pro miminka, inspirace Fler. 



Mám v plánu šít ještě spoustu dalších hraček. Brzy se můžete těšit třeba na KROKODÝLÁÁÁÁÁ. HAM.

A několik sponkovníků pro malé parádnice


Dva sponkovníky Hello Kitty šité na přání pro dvě kamarádky:







1 komentář:

  1. Dobry den, libi se mi vas sity domecek, je krasny. A kdybyste poradila, kde bych sehnala ta zviratka? Vykulene prasatko, oslika atd.?

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentáře :-)