středa 13. února 2013

Prošívané deky

Před pár lety se mi naskytla příležitost šít zavinovačky pro miminka do porodnice Prahy Podolí. Návod byl jednoduchý, jen to šití nějak nešlo s tím vybavením, co jsem měla. A tak jsem se rozhodla pro zakoupení kráčející a  quiltovací patky ke stroji, řezací podložky, řezacího kolečka a sublimační fixy a pustila se do práce. Výsledek už byl celkem uspokojivý. Zavinovačky byly pěkně prošité, bez nevzhledného hrnutí látky pod patkou.





Když už jsem doma měla takové šikovné příslušenství ke stroji,  tak jsem se pustila do šití prošívané deky pro neteř  k jejim prvním narozeninám. 

Prošívaná deka ze zahraničních látek 

Největší deku jsem šila v srpnu 2012 jako svatební dar pro moji sestřenici Markétu. Je to vzpomínková deka na dvoulůžkovou postel s fotografiemi. Oba dva jsou hudebně velmi nadaní, proto má deka hudební motiv. 

Vzpomínková deka pro novomanžele


Elišce jsem ušila dětskou fleesovou deku, podšitou bavlněným úpletem s ovečkami. Je tak akorát velká do kočárku, na hraní, na přikrytí v autosedačce. 

Fleesová deka podšitá bavlněným úpletem s atestem pro děti do 3 let
 A prošívanou zavinovačku.
Prošívaná zavinovačka

Prošívané deky mě baví šít moc. Je to práce náročná, ale výsledek  stojí za to. 








1 komentář:

Děkuji za komentáře :-)